Microsoft Dynamics 365

  Marknadens främsta CRM-system som hjälper dig att skapa unika kundupplevelser och sätta kundrelationen i fokus.  

Marknadens främsta CRM-system

En hög kundförståelse och en positiv kundupplevelse är en allt viktigare förutsättning för att organisationer ska vinna, behålla och utveckla kunder. Med lösningar för kundengagemang i Microsoft Dynamics 365 CE (tidigare kallad Dynamics CRM) kan du skapa fantastiska kundupplevelser och långsiktiga relationer som baseras på kunskap och förtroende.

Microsoft Dynamics 365 är ett kraftfullt CRM-system, enligt vår mening det bästa på marknaden, som hjälper dig att skapa långsiktiga, personliga och proaktiva kundrelationer så att du kan marknadsföra dig smartare, sälja mer effektiv och erbjuda förstklassig kundservice i alla kanaler. Det finns givetvis stora möjligheter att anpassa systemet efter dina egna processer.

Microsoft Dynamics 365 kan levereras i molnet, lokalt eller som hybridlösning. Du kan komma åt systemet direkt från mobilen eller surfplattan, från Outlook eller från din webbläsare.

Läs mer om vad vi kan erbjuda just dig >>
Läs mer om oss >>

Testa Dynamics 365

Boka en demo

Kärnfunktioner i Microsoft Dynamics 365

Marknad

Automatisera dina mailutskick, hitta leads bland dina hemsidesbesökare och planera dina event.

Försäljning

Fokusera på rätt kunder, skapa förtroende och vinn fler affärer och snabbare.

Kundservice

Hitta all kundinformation på ett och samma ställe och håll dina kunder nöjda.

Fältservice

Skapa en smidigare och komplett serviceupplevelse med Dynamics 365 for Field Service.

Projekthantering

Planera, resurssätt, tidrapportera och följ upp dina projekt med Project Service Automation

Anpassningsbart

Skräddarsy en lösning som passar dina egna affärsprocesser.

Mobilitet

Arbeta var som helst, när som helst och öka produktiviteten.

Outlook-koppling

Synkronisera dina mail och bokningar från Outlook direkt till CRM-systemet med den användarvänliga appen i Outlook.

Ett CRM-system som stöttar över 4 miljoner användare

Microsoft Dynamics 365 används av över 4,4 miljoner användare världen över och finns på över 40 språk i 80 olika länder.

Samla alla marknadsaktiviteter i Microsoft Dynamics 365

Marknadsföring

Stärk dina kundrelationer

Idag är dina kunder redan 60 procent in i köpcykeln innan de ens involverar dig. När kunderna väl tar initiativet till kontakt måste marknadsförare, mer än någonsin, vara närvarande i varje steg. Att samla alla marknadsaktiviteter i Microsoft Dynamics 365 ger översikt och insikt.

Med Dynamics 365 for marketing eller tredjepartsprodukten ClickDimensions kan ditt marknadsföringsteam förverkliga din vision genom att planera, genomföra och mäta kampanjer i flera kanaler från början till slut. Du kan engagera dina kunder en i taget i alla kanaler, generera försäljning och mäta resultatet från marknadsföringsinvesteringen direkt i Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 och ClickDimensions ger fördelar >>
Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Försäljning

Skapa förtroende och vinn fler affärer

Dagens kunder har mer kunskap än någonsin och tar köpbeslut innan du ens är inkopplad. Ge ditt säljteam stöd att anpassa sig till de nya utmaningarna och till den nya kundresan, allt för att kunna skapa djupare kundrelationer och göra varje interaktion mer personlig.

Med Microsoft Dynamics 365 kan dina säljare sälja mer effektivt genom att hantera kunder och affärer på en och samma plats, få relevant information och vägledning för att kunna fokusera på rätt kunder och prioriteringar och komma till snabbare avslut. Med de integrerade affärsprocesserna kan dina säljare känna till exakt vilket steg i säljprocessen som kommer härnäst och få en översikt över det dagliga arbetet.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Med Microsoft Dynamics 365 kan dina säljare sälja effektivare
Microsoft Dynamics 365 ger dig samlad information för bättre kundservice

Kundservice

Skapa lojalitet och förse dina medarbetare med rätt verktyg

Varje enskild interaktion är viktig för att leverera kundservice på topp och Microsoft Dynamics 365 ger dig all samlad information om dina kunder på ett och samma ställe. Allt för att underlätta för dina kundservicemedarbetare så de kan lägga tiden på hålla dina kunder nöjda istället för att leta efter information.

Allt du behöver för att leverera överlägsen service; allt i enda vy, fokus på kunderna, hitta rätt information på en gång samt minska kostanden per ärende.

Nöjdare medarbetare ger ökad kundnöjdhet.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Field Service

Optimera resurserna och gör teknikerna mer effektiva

Ge dina tekniker ute på fältet bästa möjliga förutsättningar för att effektivisera sitt arbete. Dynamics 365 for Field Service ger en helhetsbild av kundens preferenser och historik med anpassade och stegvisa instruktioner för att spåra och slutföra en serviceuppgift. 

Med hjälp av kundportalen kan du engagera dina kunder proaktivt genom att dela med dig av offert-, avtals- och schemaläggningsinformation. Med ökad öppenhet kommer ökat förtroende.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Microsoft Dynamics 365 ger dig samlad information för bättre kundservice
Microsoft Dynamics 365 ger dig samlad information för bättre kundservice

Projekthantering

Effektivisera för ökad vinst på dina projekt

Med Dynamics 365 for Project Service Automation kan du leverera lönsamma projekt i tid och inom budget och samtidigt öka medarbetarnas produktivitet.

Du kommer kunna strukturera upp ditt projekt hela vägen från start till mål. Börja med planering av tillgängliga och resurser, både interna och externa, med korrekt kompetens för de uppgifter som ska genomföras.

Medarbetarna kan sedan tidrapportera i systemet vilket i sin tur kan generera en faktura. Antingen genom dokumentgenerering eller att kunden tar del av dessa i en portal. Hela projektet kan följas upp i realtid i takt med att uppgifter rapporteras in. 

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Anpassningsbart

Hantera mer än bara dina kundrelationer

Med den kraftfulla och flexibla Microsoft Dynamics 365-plattformen har du möjlighet att på ett kostnadseffektivt sätt skräddarsy en lösning som passar dina egna affärsprocesser , det vill säga dina xRM-processer.

”X” kan stå för vilken relationsprocess som helst som är viktig för dig att hantera. T.ex. fokuserar ett utbildningsföretag på relationen mellan utbildare, kurser och kursdeltagare. Ett fackförbund hanterar relationen mellan medlemmar, förtroendevalda och ombud. En riskkapitalist hanterar relationen mellan portföljföretag, investerare, partners och investeringsrådgivare.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Microsoft Dynamics 365 är anpassningsbart
Tillgängligt CRM för alla

Mobilitet

Tillgängligt CRM för alla

Kom åt kontoret var som helst, när som helst. Se till att varje sekund räknas och öka produktiviteten genom att ge dina medarbetare möjlighet att arbeta smidigt på surfplattor och telefoner.

Med Microsoft Dynamics 365 och/eller tredjepartsprodukten Resco Mobile CRM kan du arbeta var du vill, när du vill, online eller offline med intuitiva lösningar.

Få tillgång till dina kunder och kontakter, hitta relevant information, hantera aktiviteter och affärsmöjligheter, skapa nya poster, schemalägg möten och lägg till påminnelser direkt från telefonen.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Outlook-koppling

Arbeta direkt från mailklienten

Använd Appen Dynamics 365 för Outlook för att utnyttja kraften i Dynamics 365 när du använder Outlook på din stationära dator, webben eller i din telefon. När Appen Dynamics 365 för Outlook är installerad, beroende på vilken version som du har installerat, visas ett Dynamics 365-fönster bredvid ett valt Outlook-e-postmeddelande, eller när du skriver ett e-postmeddelande eller skapar ett möte eller en avtalad tid.

Läs mer om Outlookappens fördelar i den här bloggartikeln
Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

CRM och Sociala Medier

Fler än 40 000 företag är redan igång!