Få era arbetssätt och processer att lira tillsammans på ett smidigt sätt där ni samarbetar i hela organisationen.
Ni har troligen ett enklare systemstöd idag för hantering av er kundinformation där ni har användare från olika avdelningar som skall interagera. Systemstödet har gett er en start på att samarbeta i er organisation och ni vill ta steget vidare och utveckla processerna och förfina arbetssättet ytterligare. Ni står också inför att ta nästa steg i hanteringen och agerandet på data och informationen om era kunder.
Vi vet hur ni utifrån befintligt systemstöd kan utveckla hela kundinteraktionen inklusive marknad, sälj, ärendehantering och service. Den här paketeringen är en del av ert nästa steg i att skapa en uppdaterad kundupplevelse för era kunder där ni kan fatta datadrivna och proaktiva beslut baserat på era kundinteraktioner.
Inom ”Customer Accelerate” hjälper vi er att ta nästa steg där er kund hamnar i centrum för era processer och ni får ett gemensamt arbetssätt eftersom fler processer kan inkluderas i lösningen. Vi har ett fokus på att få det långsiktigt hållbart och stödja er i att få till ett gemensamt arbetssätt. Det ingår tre uppföljningar där vi löpande utvärderar det värde som skapats för er organisation.
Så här går det till
För att säkerställa att vi arbetar effektivt och strukturerat tillsammans rekommenderar vi en ”3-stegs-raket” för att kontinuerligt utvecklas och växa.
Steg 1: Initiering
- Workshopspaket 1-2 affärsområden
- Konfigurering och anpassning utifrån workshops – fokus enkla funktioner
- Microsoft licens
Steg 2: Relevans och rörelse
- Superusers och Ambassadörer internt
- Vidareutveckling och processoptimering av befintligt arbetssätt
- ”In a day” erbjudande med fokus på lärande inom er organisation
- Integration till ERP
Steg 3: Samband och växling
- Långsiktig roadmap
- Datadrivna beslut
- Uppföljning och utvärdering
Support och förvaltning i paketet
För 2 superusers, 8 tim/mån timbank.