Denna paketering innehåller ett enkelt systemstöd för er viktigaste process där ni kommer igång snabbt och effektivt!
Troligen har ni ambitioner att förbättra hanteringen av era kunder, men i dagsläget gör ni det på lite olika sätt och har flera olika lösningar och system som inte är synkade. Kanske har ni flera excel-listor med information om kunderna, som visserligen är någorlunda uppdaterade men som behöver en handpåläggning? Ni kan inte heller svara på exakt hur många kunder och leads ni har. Känner du igen dig? Då kan detta steg vara bra att sätta igång med.
Vi vet att det första steget in i system och nya processer ska vara enkelt. Därför har vi vårt paket ”Customer Explore” som kännetecknas av en snabb och enkel igångsättningen.
Denna paketering gör att ni får kontroll på ”salespipen”, offerter och tappar inga leads. Det ger er ett strukturerat sätt att hantera era kunder så de känner sig sedda. Dessutom får ni ett gemensamt arbetssätt som skapar förutsättningar för kvalité i möte med kund. Er kund kommer att uppleva ett konsekvent bemötande oavsett vilken person hen möter eller i vilken kanal.
Så här går det till
För att säkerställa att vi arbetar effektivt och strukturerat tillsammans rekommenderar vi en ”3-stegs-raket” för att kontinuerligt utvecklas och växa.
Steg 1: Initiering
- Uppstart: Utbildning, migrering och koppling till Outlook.
- Uppsättning av system
- Microsoft licens
Steg 2: Relevans och rörelse
- Workshop för ny process och ny användargrupp
- Vidareutveckling
- Processoptimering av befintligt arbetssätt
Steg 3: Samband och växling
- Roadmap
- Uppsättning av intern förvaltningsorganisation
Support och förvaltning i paketet
För 2 superusers, 4 tim/mån timbank