Webbinarium: Från strategi till resultat – så lyckas du med AI i din verksamhet

Skapa direkt värde med AI som motor. Vill du få konkreta tips på hur du kan använda AI för att ta din verksamhets digitaliserings till nästa nivå? Då är detta webbinarium för dig!

Under denna session guidar vi dig i hur du integrerar AI i dina processer för att skapa konkret värde inom sälj, kundservice och verksamhetsnära IT med hjälp av verktyg från Microsoft som Copilot, Copilot for Sales och Customer Service samt Azure AI.

När: Onsdag 19 mars, klockan 12:00-12:45
Var: Online på Teams (Länk skickas efter registrering.)

Vad vi går igenom:

Så här gör du: Praktisk genomgång av hur du börjar använda AI i din digitaliseringsresa – sätt en strategi för implementering.

Bygg AI-mognad: Lär dig hur ett ”Center of AI” kan stötta din organisation i att bygga en långsiktig och hållbar AI-strategi.

Lessons learned – 10 tips vi har lärt oss: Vi delar med oss av de viktigaste insikterna från framgångsrika AI-initiativ i små och medelstora företag.

För vem?

Detta webbinarium är utformat för beslutsfattare i små och medelstora företag, särskilt inom Sales, Customer Service och verksamhetsnära IT. Oavsett om du är nybörjare inom AI eller vill fördjupa din förståelse är du välkommen att delta!

Vad du får ut av webbinariet:

  • Konkreta exempel på hur AI kan förbättra din verksamhet.
  • Praktiska tips för att snabbt komma igång.
  • Strategier för att bygga AI-mognad i din organisation.

Detta webbinarium ges i samarbete med våra partners ALSO och Microsoft.

Talare: Kathrine Hogseth, CEO på CRMK

Kathrine har lång erfarenhet av försäljning och ledarskap inom IT-sektorn. Hon drivs av att hjälpa företag att stärka sina kundrelationer och att uppnå sina affärsmål. Kathrine är en flitig användare av de AI-verktyg som finns i Microsofts ekosystem och hon är en anlitad talare.

Kathrine Hogseth, vd CRM-Konsulterna

Talare: Gustaf Westerlund, CIO på CRMK

Gustaf är en av de mest erfarna konsulterna inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform i Sverige. Han innehar utmärkelsen MVP (Most Valuable Professional) inom Microsoft Dynamics 365 (Customer Engagement), vilken han fått varje år sedan 2012. Gustaf arbetar kontinuerligt med att utveckla och implementera AI-funktionalitet hos kunder och är en expert som ofta anlitas vid komplexa frågor och implementationer.

Gustaf Westerlund

Jag vill delta i detta webbinarium