Microsoft Dynamics 365

 

Marknadens främsta CRM-system som hjälper dig att skapa unika kundupplevelser och sätta kundrelationen i fokus.

 

Marknadens främsta CRM-system

En hög kundförståelse och en positiv kundupplevelse är en allt viktigare förutsättning för att organisationer ska vinna, behålla och utveckla kunder. Med lösningar för kundengagemang i Microsoft Dynamics 365 (tidigare kallad Dynamics CRM) kan du skapa fantastiska kundupplevelser och långsiktiga relationer som baseras på kunskap och förtroende.

Microsoft Dynamics 365 är ett kraftfullt CRM-system, enligt vår mening det bästa på marknaden, som hjälper dig att skapa långsiktiga, personliga och proaktiva kundrelationer så att du kan marknadsföra dig smartare, sälja mer effektiv och erbjuda förstklassig kundservice i alla kanaler. Det finns också möjlighet att anpassa systemet efter dina egna processer.

Microsoft Dynamics 365 kan levereras i molnet, lokalt eller som hybridlösning och du kan komma åt systemet direkt från mobilen eller surfplattan, från Outlook eller från din webbläsare.

Läs mer om vad vi kan erbjuda just dig >>
Läs mer om oss >>

Kärnfunktioner i Microsoft Dynamics 365

Försäljning

Fokusera på rätt kunder, skapa förtroende och vinn fler affärer och snabbare.

Marknadsföring

Planera, genomför och mät kampanjer i alla kanaler och engagera dina kunder.

Kundservice

Hitta all kundinformation på ett och samma ställe och håll dina kunder nöjda.

Anpassningsbart

Skräddarsy en lösning som passar dina egna affärsprocesser.

v

Social Dynamics 365

Identifiera trender och interagera proaktivt med dina kunder.

Mobilitet

Arbeta var som helst, när som helst och öka produktiviteten.

Ett CRM-system som stöttar över 4 miljoner användare

Microsoft Dynamics 365 används av över 4,4 miljoner användare världen över och finns på över 40 språk i 80 olika länder.

Försäljning

Skapa förtroende och vinn fler affärer

Dagens kunder har mer kunskap än någonsin och tar köpbeslut innan du ens är inkopplad. Ge ditt säljteam stöd att anpassa sig till de nya utmaningarna och till den nya kundresan, allt för att kunna skapa djupare kundrelationer och göra varje interaktion mer personlig.

Med Microsoft Dynamics 365 kan dina säljare sälja effektivare genom att hantera kunder och affärer på en och samma plats, få relevant information och vägledning för att kunna fokusera på rätt kunder och prioriteringar och komma till snabbare avslut. Med de integrerade affärsprocesserna kan dina säljare känna till exakt vilket steg i säljprocessen som kommer härnäst och få en översikt över det dagliga arbetet.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Med Microsoft Dynamics 365 kan dina säljare sälja effektivare
Samla alla marknadsaktiviteter i Microsoft Dynamics 365

Marknadsföring

Stärk dina kundrelationer

Idag är dina kunder redan 60 procent in i köpcykeln innan de ens involverar dig. När kunderna väl tar initiativet till kontakt måste marknadsförare, mer än någonsin, vara närvarande i varje steg. Att samla alla marknadsaktiviteter i Microsoft Dynamics 365 ger översikt och insikt.

Med Microsoft Dynamics 365 och/eller tredjepartsprodukten ClickDimensions kan ditt marknadsföringsteam förverkliga din vision genom att planera, genomföra och mäta kampanjer i flera kanaler från början till slut. Du kan engagera dina kunder en i taget i alla kanaler, generera försäljning och mäta resultatet från marknadsföringsinvesteringen direkt i Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 och ClickDimensions ger fördelar >>
Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Kundservice

Skapa lojalitet och förse dina medarbetare med rätt verktyg

Varje enskild interaktion är viktig för att leverera kundservice på topp och Microsoft Dynamics 365 ger dig all samlad information om dina kunder på ett och samma ställe. Allt för att underlätta för dina kundservicemedarbetare så de kan lägga tiden på hålla dina kunder nöjda istället för att leta efter information.

Allt du behöver för att leverera överlägsen service; allt i enda vy, fokus på kunderna, hitta rätt information på en gång samt minska kostanden per ärende.

Nöjdare medarbetare ger ökad kundnöjdhet.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Microsoft Dynamics 365 ger dig samlad information för bättre kundservice
Microsoft Dynamics 365 är anpassningsbart

Anpassningsbart

Hantera mer än bara dina kundrelationer

Med den kraftfulla och flexibla Microsoft Dynamics 365-plattformen har du möjlighet att på ett kostnadseffektivt sätt skräddarsy en lösning som passar dina egna affärsprocesser , det vill säga dina xRM-processer.

”X” kan stå för vilken relationsprocess som helst som är viktig för dig att hantera. T.ex. fokuserar ett utbildningsföretag på relationen mellan utbildare, kurser och kursdeltagare. Ett fackförbund hanterar relationen mellan medlemmar, förtroendevalda och ombud. En riskkapitalist hanterar relationen mellan portföljföretag, investerare, partners och investeringsrådgivare.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

CRM och Sociala Medier

Lyssna på och engagera dina kunder

Dina kunder fattar beslut utifrån användarrecensioner och diskussioner på webben. Samtal som tidigare hölls med alla parter fysiskt närvarande äger numera rum på Facebook och Twitter.

Engagemang kan ske när som helst, överallt. Microsoft Social Engagement ger dina säljare, marknadsförare och din servicepersonal rätt verktyg för lyssna och svara; interagera med kunder och potentiella kunder via sociala medier, mät kampanjresultat och kampanjeffekt, se hur stort utrymme du får i sociala medier och övervaka företagets varumärkesnärvaro.

Kommunicera via sociala medier och skaffa dig insikter om vad folk tycker om ditt företag.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

CRM och Sociala Medier
Tillgängligt CRM för alla

Mobilitet

Tillgängligt CRM för alla

Kom åt kontoret var som helst, när som helst. Se till att varje sekund räknas och öka produktiviteten genom att ge dina medarbetare möjlighet att arbeta smidigt på surfplattor och telefoner.

Med Microsoft Dynamics 365 och/eller tredjepartsprodukten Resco Mobile CRM kan du arbeta var du vill, när du vill, online eller offline med intuitiva lösningar.

Få tillgång till dina kunder och kontakter, hitta relevant information, hantera aktiviteter och affärsmöjligheter, skapa nya poster, schemalägg möten och lägg till påminnelser direkt från telefonen.

Kontakta oss så berättar vi gärna mer >>

Fler än 40 000 företag är redan igång!

 

Jobbar du bara med försäljning?

Om du är ute efter en enkel och färdigpaketerad CRM-lösning för dina säljare så är crmpaketet något för dig!
Ett enkelt och modernt säljverktyg byggd på Microsoft Dynamics 365, anpassad för den svenska marknaden.