Kunskapsdelning

Vi är engagerade i det vi gör och vi delar gärna med oss av vår expertis och ny kunskap. Det finns alltid något att utvecklas inom, och genom att dela med oss så vet vi att vi tillsammans blir ännu bättre. Här uppdaterar vi er med det senaste.

Välj det område som du är intresserad av:

Ämne

Kundrelationer 

Kunden är alltid i centrum, särskilt i den digitala världen. Vi är experter på kundrelationer och här delar vi våra tips på hur du kan jobba med sälj och såväl automatiserad som personaliserad marknadsföring.

Ämne

System och plattformar

Ett effektivt och användarvänligt system är grunden till en lyckad CRM-process. Våra tekniska experter delar här med sig av såväl systemuppdateringar att hålla koll på som smarta hacks för att lösa dina utmaningar.

Ämne

How to: Tekniska guider

Det finns massor av potential i ett CRM-system – om du vet hur du gör! Våra tekniska experter guidar dig steg för steg för att skapa ett ännu mer givande system.

Ämne

Verksamhetsutveckling

Ett nytt system löser inte allt – det handlar om vad man sedan gör med informationen för att utveckla verksamheten och nå sina affärsmål.

Senaste artiklarna

Dokumentationen för 2024 Release Wave 2 är släppt sedan ett tag tillbaka och i det här inlägget tar vi upp ett par nya features som vi tycker är det mest intressanta. Vi delar också …

Läs artikeln

Kanske har du hört ordet Dataverse när det pågått en diskussion om Dynamics 365 och Power Platform. Möjligtvis även när någon pratat om Copilot. Dataverse kan låta tekniskt och långt bort från klassiska CRM-termer, …

Läs artikeln

På CRMK har vi fem kollegor som fått utmärkelsen MVP av Microsoft inom det vi kallar Business Applications. Det är en personlig utnämning som var och en fått för sitt stora engagemang och bidrag …

Läs artikeln

Kunskapsdelning och kompetens är viktigt för oss på CRMK. På fredagar lägger vi stor del av vår arbetstid på kompetensutveckling, både på individnivå och företagsnivå. Förra veckan var vi i Storbritaninen för en 3-dagars …

Läs artikeln

Att förstå dina kunders behov är en nyckelkomponent för att bygga och bibehålla en framgångsrik verksamhet. En av de mest effektiva metoderna för att samla värdefull feedback och mäta kundnöjdhet är genom kundundersökningar. Kundfokus …

Läs artikeln

Kontakta oss med dina frågor!

Känner du dig osäker eller är du redo att komma igång? Kontakta oss så svarar vi på alla frågor eller föreslår ett uppstartsmöte där vi går igenom era behov.