Vi är stolta över våra kundrelationer

Vi är stolta över våra kundrelationer och tillsammans med våra kunder har vi löst många utmaningar. Några av dem har kanske likartade problem som ni har? Här kan du ta del av utvalda kunders utmaningar, hur deras processer såg ut, vilka problem de stod inför och vilken effekt våra samarbeten har resulterat i.

Svenska Röda Korsets resa till molnet med Dynamics 365

Röda Korset, världens största organisation för kris- och katastrofhjälp, har tillsammans med Microsoft och deras partner CRM-Konsulterna (CRMK) tagit stora kliv framåt i digitaliseringen. Genom att implementera Dynamics 365, en modern plattform för hantering …

En fartfylld resa tillsammans mot en enhetlig och datadriven säljprocess

Med sina idrottsanläggningar och aktivitetsytor främjar Unisport rörelse och aktivitet för människor över hela Norden. Tillsammans med CRM-Konsulterna (CRMK) har de med lika stor energi tagit sig an att förbättra sin säljprocess och CRM-arbete …

Sluta gissa och börja veta

– datadrivet arbetssätt är en nyckelfråga för allmännyttans upphandlingar! Som inköpsfunktion åt Sveriges allmännyttiga bostadsbolag hjälper HBV varje år till att samordna hundratusentals avrop via avtal som de upphandlar för sina medlemmar. För att …

Skalbar CRM-lösning som främjar hållbar tillväxt

Hultafors Group hade inlett en period av ihållande tillväxt, både organiskt och genom förvärv. Organisationen ville nu ta sin befintliga CRM-lösning till nästa nivå för att möta de krav som expansionen innebar. Därför gjorde …

Ett riktigt partnerskap!

”Vårt samarbete med CRM-Konsulterna har fungerat fantastisk bra – det har varit ett riktigt partnerskap!” Christopher Carlander, vd Roswi AB Roswi kom till oss på CRM-Konsulterna (CRMK) med en stark tillväxtplan och en tydlig …

Digitaliserad process för avtalshantering

– så vill PlantVision få alla med på förändringsresan! Tekniken är inte problemet när industrikonsultföretaget PlantVision successivt bygger ut sin Microsoft Dynamics-plattform för att effektivisera företagets processer. Även i en IT-mogen organisation måste man …

Med fokus på kundens helhetsupplevelse

När den ordinarie verksamheten fick sättas ”on hold” på grund av pandemin passade Uppsala Konsert & Kongress på att intensifiera implementeringen av ett helt nytt systemstöd. Med en tydligt uttalad Microsoft-strategi var målet att …

Field Service är hjärtat i vår lösning

BergmanLabora och Triolab BergmanLabora och Triolab är två systerföretag inom Life science koncernen AddLife som erbjuder försäljning och service av laboratoriuminstrument. Verksamheter som kräver tydlig uppföljning och precision i alla led för att för …

Power Platform – lösningen för Innovation Skåne

Ett behov av att arbeta strukturerat och säkert med kontakter, tillsammans med externa partners i ett och samma system. Med de förutsättningarna kom Innovation Skåne till oss på CRM-Konsulterna. Vi byggde en lösning i …

Inte en vecka utan en förändrad process – men nu mer effektivt

Apollo ”Vi var det första team på Apollo som har ett kundresetänk! Och nu med en extremt ökad produktivitet – det går inte en vecka utan en förbättrad process. Vi förstår att ett fält …

Kontakta oss med dina frågor!

Känner du dig osäker eller är du redo att komma igång? Kontakta oss så svarar vi på alla frågor eller föreslår ett uppstartsmöte där vi går igenom era behov.