Support

Supporttjänsten erbjuds under kontorstider (vardagar  8-17), under dessa tider kan kunden ringa eller skicka e-post.

Behöver du super user support?

super user  support  är till för att du som användare ska ha möjlighet att ringa eller skicka mail rörande användarproblem i systemet. Supporten innefattar inget som kräver vidareutveckling på systemet, till exempel skapandet  av nya fält, lägga till alternativ i drop-down listor eller förändringar i säljprocessen.

Exempel på användarfrågor kan vara hur du som användare hittar en viss post i systemet, skapar personliga vyer, editera poster eller koppla aktiviteter till kunder. Det kan handla om hur kundens specifika processer fungerar i systemet.

Kom igång med support genom ett av våra supportavtal!

super user  support finns i två varianter baserat på hur komplex lösning kunden har. Nedan har vi satt olika kriterier på vad som anses vara en enklare eller komplex lösning.   

För det mindre företaget

Enkel

Kriterier för enklare super user support  

  • Kunden använder bara en modul – till exempel sälj eller service modulen   
  • Inga kundanpassade integrationer  
  • Endast Out-of-box integrationer, ex Outlook, Power BI
  • Ingen avancerad funktionalitet som krävt mycket kod-utveckling    
  • 1.500 SEK/Anv. och Månad

Komplex

Kriterier för komplex super user support   

  • Kunden har egna moduler eller använder fler än bara sälj och service  
  • Kundanpassade integrationer
  • Funktioner som har krävt mycket kod-utveckling  
  • Flera kundanpassade entitet med komplex funktionalitet   
  • 2.500 SEK/Anv. och Månad

För det större företaget

Vad är en super user?

En super user lär sig mer än övriga användare om hur man använder systemet och lite tips och tricks på hur man kan vrida och vända på datat för att hitta möjligheter…

Kontakta oss med dina frågor!

Känner du dig osäker eller är du redo att komma igång? Kontakta oss så svarar vi på alla frågor eller föreslår ett uppstartsmöte där vi går igenom era behov.