Support

Supporttjänsten erbjuds under kontorstider (vardagar  8-17). Under dessa tider kan du nå oss genom att ringa eller skicka e-post.

Behöver du support?

Vår support är till för att du som användare ska ha möjlighet att ringa eller skicka e-post rörande användarproblematik eller frågor om ert verksamhetssystem. Supporten avser enklare typ av ärenden samt stöttning vid användarfrågor eller om det skett något kritiskt som medför att funktionalitet ej fungerar. 

Supporten innefattar inget som kräver vidareutveckling i verksamhetssystemet exempelvis skapandet av fält, alternativt i drop-down listor eller förändringar i er process utan detta görs det en beställning på separat alternativ använder förvaltningstimmar.

CRM-Konsulternas supporttjänst erbjuds under kontorstider (vardagar 8-17) och ni kan nå oss på telefon eller per e-post. 

Läs mer om våra förvaltningsavtal

Här kan du hitta mer information om våra erbjudanden kring förvaltning.

Vad är en superuser?

En superuser lär sig mer än övriga användare om hur man använder systemet och lite tips och tricks på hur man kan vrida och vända på datat för att hitta möjligheter…

Kontakta oss med dina frågor!

Känner du dig osäker eller är du redo att komma igång? Kontakta oss så svarar vi på alla frågor eller föreslår ett uppstartsmöte där vi går igenom era behov.